Avon International maakt gebruik van de AI-capaciteiten van Blue Yonder om internationale vraagvoorspelling, productie en omni channel strategie te ondersteunen
Toonaangevend internationaal schoonheidsmerk werkt met Blue Yonder om een geïntegreerde Supply Chain van de nieuwe generatie te implementeren
GARWOLIN, Polen & SCOTTSDALE, Ariz.–(BUSINESS WIRE)– Nu consumenten van over de hele wereld steeds meer aandacht aan hun verzorging en welzijn besteden, kent de cosmeticasector een gestage groei. Deze groei is echter ook aanleiding voor een landschap met meer concurrentie. Bedrijven moeten dan ook strategische keuzes maken om zich op deze dynamische markt te onderscheiden en blijvend succes te boeken. Daarom heeft Avon International voor het Blue Yonder Platform met Cognitive Demand Planning, Enterprise Supply Planning en Control Tower-oplossingen gekozen om een end-to-end Supply Chain van de nieuwe generatie te creëren om de strategie en visie van het bedrijf te ondersteunen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240702678623/nl/
Contacts
PR-contact Blue Yonder:
Marina Renneke, APR, Sr. directeur internationale bedrijfscommunicatie
Tel.: +1 480-308-3037, marina.renneke@blueyonder.com
Rossella Benti, Directeur bedrijfscommunicatie EMEA
Tel.: +39 335 7849149, rossella.benti@blueyonder.com