Talkdesk voor zesde jaar op rij genoemd in Forbes Cloud 100
De wereldwijde leverancier van technologie voor klantervaring behaalde de 16e positie op de 2024 lijst, erkend voor leiderschap en innovatie op het gebied van generatieve kunstmatige intelligentie
- Generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI)-innovaties aan het Talkdesk CX Cloud™ contactcenterplatform en Talkdesk Industry Experience Clouds™ in de afgelopen twaalf maanden hebben ertoe bijgedragen dat Talkdesk een sterke Forbes Cloud 100 positie heeft behouden.
- Aan de hand van speciaal ontwikkelde klantervaring (CX)-oplossingen voor de bank-, verzekerings-, zorg- en detailhandelsector, met vooraf getrainde AI-modellen, gespecialiseerde workflows en kant-en-klare integraties, kunnen klanten van Talkdesk snel en eenvoudig waarde creëren.
- Recente GenAI-innovaties zijn onder andere oplossingen voor branchespecifieke selfservice voor klanten, naadloze orkestratie van gespreksroutering en het zichtbaar maken van klantinzichten in contactcentergegevens om de klantbetrokkenheid te verbeteren.
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Talkdesk®, Inc., een wereldwijde leverancier van door kunstmatige intelligentie (AI) aangestuurde technologie voor klantervaring (CX) die bedrijven van alle groottes bedient, is voor het zesde jaar op rij genoemd in de Forbes Cloud 100.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240806665215/nl/
Contacts
Mediacontacten:
Talkdesk
Talkdesk Public Relations
pr@talkdesk.com
Bessemer Venture Partners
Amie Rubenstein
press@bvp.com