Kenvue zet strategie voor klimaatactie voort
- Eerste rapport van de Task Force on Climate-related Financial Disclosures (TCFD) verbetert transparantie en verantwoording
- Bedrijf bevordert duurzaamheid in zijn producten, activiteiten en waardeketen als onderdeel van zijn missie voor Gezonde Levens
- Vooruitgang omvat het verminderen van Scope 1 en 2 broeikasgasemissies 1, 2, 3 met 26% sinds 2020 en het verhogen van het gebruik van hernieuwbare elektriciteit 4 tot 65% van het elektriciteitsverbruik
SKILLMAN, N.J.–(BUSINESS WIRE)– Kenvue Inc. (NYSE: KVUE) (“Kenvue” of het “bedrijf”), de maker van iconische merken zoals Aveeno®, Listerine®, Neutrogena® en Tylenol®, boekt vooruitgang op het gebied van de klimaatveranderingsdoelen die zijn uiteengezet in zijn Healthy Lives Mission-strategie op het gebied van milieu, maatschappij en bestuur. Met dit voor ogen heeft het zijn eerste TCFD-rapport (Task Force on Climate-related Financial Disclosures) gepubliceerd.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240923097347/nl/
Contacts
Melissa Witt
media@kenvue.com