Copeland onthult eengemaakte merkidentiteit binnen haar productenportfolio
Sectorleider legt zich toe op het leveren van probleemloze klantenervaringen terwijl het klimaatoplossingen van de nieuwe generatie aanbiedt
ST. LOUIS–(BUSINESS WIRE)– Copeland, een internationale leider gespecialiseerd in duurzame klimaatoplossingen, maakte vandaag bekend dat het haar uitgebreide productenportfolio heeft aangepast om die met het merk Copeland in lijn te brengen. Dit rebranding-initiatief vormt een belangrijke mijlpaal in de weg die Copeland als stand-alone bedrijf aflegt, waarmee haar toewijding om innovatieve klimaatoplossingen aan te bieden binnen de wereldwijde commerciële, industriële, koel- en residentiële marktsectoren steeds meer gestalte krijgt. Ondersteund door meer dan 100 jaar innovatie, profileert Copeland zich met een visie om duurzame oplossingen tot stand te brengen die het leven verbeteren en die onze planeet vandaag maar ook voor toekomstige generaties beschermen.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240930669409/nl/
Copeland unveils unified brand identity across product portfolio (Source: Copeland)
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240930669409/nl/
Contacts
Michelle Crawley
TriComB2B
Michelle.Crawley@TriComB2B.com
937-890-5311
Jenna Petroff
Copeland
Jenna.Petroff@Copeland.com
314-928-9517