Blue Yonder enquête voor retourzendingen onder consumenten: Strenger retourbeleid bedreigt Europese consumentenbestedingen
Uit de resultaten blijkt dat meer dan de helft van de consumenten wordt afgeschrikt door een strikt retourbeleid, wat aangeeft dat winkeliers dringend een evenwicht moeten vinden tussen kostenverlaging en klantgerichtheid
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Blue Yonder, de wereldleider op het gebied van digitale transformatie van toeleveringsketens, heeft vandaag de resultaten bekendgemaakt van zijn eerste European Consumer Retail Returns Survey. Hierin wordt onderzocht hoe consumenten over het hele continent het steeds strengere retourbeleid ervaren en hierop reageren. In de conclusies wordt vooral aangegeven hoeveel belang de meeste consumenten hechten aan het retourbeleid, waarbij 61% van de ondervraagden erkent dat een soepel retourbeleid hun aankoopbeslissingen in belangrijke mate of matig beïnvloedt.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241008575996/nl/
Contacts
Blue Yonder Corporate Communications :
mediarelationsteam@blueyonder.com
VS: +1 480-308-3037
EMEA: +39 335 7849149