HONGQI EH7 en EHS7 zijn een sensatie op de Paris Motor Show 2024
PARIS–(BUSINESS WIRE)– HONGQI zijn debuut op de Paris Motor Show 2024 met zijn nieuwe elektrische voertuigen, de EH7 en EHS7, en kondigde aan dat de bestellingen werden geopend in Europa. Deze twee nieuwe modellen trokken de aandacht van wereldwijde consumenten met hun uitstekende prestaties en redelijke prijs. HONGQI voegde een vleugje Chinees rood toe aan de Paris Motor Show 2024.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20241016873769/nl/
HONGQI EH7 en EHS7 zijn een sensatie op de Paris Motor Show 2024 (Photo: Business Wire)
Tijdens de lancering gaf Liu Changqing, Vice President van het HONGQI Brand Operation Committee FAW, een presentatie over het merk, waarbij hij de wereld de unieke charme en het diepgewortelde erfgoed van het merk HONGQI liet zien. Liu Changqing introduceerde twee nieuwe voertuigen (de EH7 en EHS7) die veel aandacht trokken door hun uitstekende design en geavanceerde technologie. Hij kondigde ook de prijzen van deze twee voertuigen aan: EH7 is geprijsd vanaf €49.999, terwijl de EHS7 is geprijsd vanaf €53.999, waardoor consumenten een economische optie wordt geboden.
Op de dag van het evenement maakte Joyce Jonathan, een beroemde Franse zangeres, een elegante verschijning, en ze was vereerd om de eerste gebruiker van de HONGQI EHS7 te zijn. HONGQI kondigde ook officieel de lancering aan van een betekenisvol co-branding project met de internationaal bekende stoffenfabrikant SCABAL, dat ook een gezamenlijk eerbetoon is aan de geest van kwaliteit en innovatie.
Deze onthulling en de geopende bestellingen van HONGQI EH7 en EHS7 op de Paris Motor Show 2024 hebben ervoor gezorgd dat ze in het middelpunt van de belangstelling stonden op de show vanwege hun uitstekende productkwaliteit, economische prijs en oprecht servicebeleid. Deze lancering toont de wereld de sterke kracht van HONGQI op het gebied van nieuwe energie en legt een sterke basis voor HONGQI om het “nieuwe luxe automerk van de wereld” te worden.
De ontwikkelingsstrategie van HONGQI op de Europese markt is duidelijk en HONGQI zal actief het netwerk van nieuwe energiekanalen opzetten, de communicatie en samenwerking met Europese partners versterken en de merkbekendheid en -invloed vergroten. Binnen de komende vijf jaar zal HONGQI nog eens 10 nieuwe modellen lanceren om te voldoen aan de behoeften van Europese en wereldwijde consumenten aan hoogwaardige, intelligente en milieuvriendelijke voertuigen.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241016873769/nl/
Contacts
China FAW Group Import & Export Co., Ltd
Lin Ding
https://www.hongqi-auto.com
dinglin7@faw.com.cn