14:54 uur 22-10-2024

B2B-marketing en verkoopvoorspellingen van Forrester voor 2025: Meer dan de helft van de grote B2B-aankopen wordt verwerkt via digitale zelfbedieningskanalen

CAMBRIDGE, Mass.–(BUSINESS WIRE)– Volgens Forrester’s (Nasdaq: FORR) 2025 B2B marketing and sales predictions, naarmate Millennials en Gen Z-kopers aankoopbeslissingen sturen, zal meer dan de helft van de grote B2B-transacties (US$ 1 miljoen of meer) worden verwerkt via digitale zelfbedieningskanalen, waaronder de website of marktplaats van de leverancier. Als gevolg hiervan zullen leveranciers hun focus moeten verleggen van het besteden van tijd aan het verwerken van transacties naar het leveren van impactvolle interacties die een positieve koopervaring creëren.

De B2B marketing- en verkoopvoorspellingen van Forrester analyseren de dynamiek en opkomende trends waar B2B-organisaties het komende jaar op moeten letten.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Pers
Hannah Segvich

hsegvich@forrester.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr