Forrester’s B2C Marketing & Customer Experience Predictions 2025: prijsgevoeligheid zal leiden tot een daling van merkgetrouwheid met 25%
CAMBRIDGE, Mass.–(BUSINESS WIRE)– Volgens Forrester’s (Nasdaq: FORR) 2025 B2C marketing and customer experience (CX) predictions zullen prijsstijgingen ervoor zorgen dat merkgetrouwheid in 2025 met 25% daalt. Maar hoewel merkgetrouwheid wankelt, zullen getrouwheidsprogramma’s steeds populairder worden omdat consumenten op zoek zijn naar merken die waarde bieden en hen vrijwaren van ongediscrimineerde prijs-shopping.
Forresters B2C-marketing en voorspellingen van klantenervaringen analyseren de dynamieken en opkomende trends om een vooruitblik in het komende jaar te werpen. Deze inzichten helpen leiders en hun teams om zich op toekomstige uitdagingen voor te bereiden en voordeel uit nieuwe kansen te halen om in 2025 te gedijen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241022977543/nl/
Contacts
Perscontact:
Hannah Segvich
hsegvich@forrester.com