Lenovo introduceert op maat gemaakte partnertrajecten met Lenovo 360 om te voldoen aan de veranderende behoeften van het kanaal
Met de introductie van vijf nieuwe partnertrajecten in het Lenovo 360 Global Partner Framework, stimuleert Lenovo flexibelere en schaalbare inkomstenmogelijkheden voor partners die zich richten op beheerde services, wereldwijde systeemintegrators, AI, gegevensbeheer en onderwijs.
MORRISVILLE, N.C.–(BUSINESS WIRE)– Lenovo (HKSE: LNVGY) heeft vandaag vijf op maat gemaakte trajecten aangekondigd binnen het Lenovo 360 Global Partner Framework om aangepaste en specifieke paden te bieden voor partners die zich richten op belangrijke industriële segmenten, technologische oplossingen en routes naar de markt.
Lenovo 360 voor Managed Service Providers (MSP’s), Lenovo 360 voor wereldwijde systeemintegrators (GSI’s), Lenovo 360 voor AI, Lenovo 360 voor gegevensbeheer en Lenovo 360 voor onderwijs zijn de eerste in een reeks onderwerpen om de toegang van partners ten behoeve van de verkoop van het gehele portfolio van Lenovo van apparaten, infrastructuur, services en oplossingen verder te stroomlijnen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241022094474/nl/
Contacts
Katelyn Hill, Sr. Communications Manager, International Markets, Lenovo
kclontz@lenovo.com