Xsolla en Long Tale Games lanceren liefdadigheidscampagne met Life Is Feudal ter ondersteuning van Games for Change
50% van de opbrengst van de inschrijvingen gaat naar Games For Change
LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, een wereldwijd bedrijf voor de handel in videogames, is een samenwerking aangegaan met Long Tale Games om een liefdadigheidscampagne te lanceren. 50% van de opbrengst van het 3-maandenabonnement op Life is Feudal wordt gedoneerd aan Games For Change. Dit initiatief, dat loopt tot 31 december, weerspiegelt Xsolla’s toewijding om door de kracht van games een positieve verandering in te zetten.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20241031788208/nl/
(Graphic: Xsolla)
De campagne biedt spelers een spannend avontuur in Life is Feudal: MMO en stelt hen in staat om een tastbare invloed uit te oefenen. Met de helft van elk abonnement van 3 maanden worden educatieve programma’s, initiatieven voor maatschappelijke betrokkenheid en projecten voor sociale impact gesteund. De campagne laat zien hoe games een betere toekomst kunnen bevorderen door de kracht van het spel. Spelers kunnen zich inzetten voor een zinvol doel, wat bewijst dat games meer zijn dan alleen entertainment – ze zijn een manier om doelen te steunen die er toe doen.
“Gaming draait niet alleen om entertainment, maar ook om de gemeenschap en de mogelijkheid om een verschil te maken,” aldus Chris Hewish, Chief Strategy Officer bij Xsolla. “Door Games For Change te steunen sluiten we aan bij onze missie om belangrijke problemen op het gebied van onderwijs, maatschappelijke betrokkenheid en sociale impact aan te pakken via games. Deze campagne bevordert een inclusieve gamecommunity en inspireert tot verandering door middel van spel.”
“Games For Change vindt het geweldig om deel uit te maken van dit initiatief. Gamers, ontwikkelaars en makers werken samen aan een positieve sociale impact,” zegt Susanna Pollack, voorzitter van Games For Change. “Door deze samenwerking met Xsolla en Long Tale Games willen we meer makers in staat stellen om boeiende, leerzame en inspirerende ervaringen te ontwikkelen die verder gaan dan entertainment. Met het ingezamelde geld steunen we rechtstreeks onze missie om de kracht van games en meeslepende media in te zetten voor sociale doelen en zo zinvolle veranderingen teweeg te brengen in gemeenschappen over de hele wereld..”
Zie voor meer informatie over de campagne van Long Tale Games en Games For Change: https://x.la/gamesforchange-lif
Met deze campagnes benadrukt Xsolla zijn toewijding aan sociale verantwoordelijkheid en de inzet van de gaminggemeenschap om hun platforms te gebruiken voor het grotere goed.
Over Xsolla
Xsolla is een wereldwijd videogamehandelsbedrijf met een robuuste en krachtige reeks tools en services die speciaal voor de industrie zijn ontworpen. Sinds de oprichting in 2005 heeft Xsolla duizenden gameontwikkelaars en uitgevers van alle omvang geholpen hun games wereldwijd en op meerdere platforms te financieren, op de markt te brengen, te lanceren en te gelde te maken. Als innovatieve leider in gamehandel is het de missie van Xsolla om de inherente complexiteit van wereldwijde distributie, marketing en inkomstengeneratie op te lossen om onze partners te helpen meer regio’s te bereiken, meer inkomsten te genereren en relaties met gamers over de hele wereld op te bouwen. Met het hoofdkantoor en de vestiging in Los Angeles, Californië, en met kantoren in Montreal, Londen, Berlijn, Peking, Guangzhou, Seoul, Tokyo, Kuala Lumpur, Raleigh en steden over de hele wereld, biedt Xsolla ondersteuning aan grote gametitels zoals Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo en meer.
Ga voor meer informatie of leer meer op xsolla.com
Twitter (X): @Xsolla | Facebook: Xsolla | Instagram: @xsolla | LinkedIn: Xsolla
Over Long Tale Games
Long Tale Games (LTG) is een multiverse-uitgever die legendarische games nieuw leven wil inblazen met nieuwe energie en innovatieve technieken voor het genereren van inkomsten en gebruikersacquisitie. Met een divers portfolio dat alles omvat, van klassieke tot web3-games, maakt LTG gebruik van branche-expertise om de marketing van verborgen juweeltjes en klassiekers te kanaliseren, over te dragen, verder te ontwikkelen en te ondersteunen, zodat elk project een aanpak op maat krijgt. In de kern wordt LTG mogelijk gemaakt door toegewijde veteranen uit de industrie die geloven in een gemeenschapsgedreven strategie, waarbij spelers worden betrokken bij het ontwikkelingsproces om elke game nieuw leven in te blazen. Zo bewijzen ze hun toewijding aan het opnieuw tot leven brengen van geliefde titels en het bevorderen van de groei van nieuwe ondernemingen in de gaming-wereld.
Ga voor meer informatie naar longtalegames.com
Twitter (X): @LifeisFeudal | Facebook: Life is Feudal
Over Games For Change
Sinds 2004 stelt Games For Change (G4C) gamemakers en vernieuwers in staat om echte veranderingen door te voeren – door games en meeslepende media te gebruiken om mensen te helpen leren, hun gemeenschap te verbeteren en de wereld een betere plek te maken. G4C werkt samen met technologie- en gamebedrijven, non-profitorganisaties, stichtingen en overheidsinstellingen om evenementen van wereldklasse, openbare arcades, ontwerpuitdagingen en jeugdprogramma’s te organiseren. G4C ondersteunt een wereldwijde community van gameontwikkelaars die games gebruiken om echte uitdagingen aan te pakken, van humanitaire conflicten tot klimaatverandering en onderwijs.
LinkedIn: Games For Change | Twitter (X): @G4C | Facebook: Games For Change
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241031788208/nl/
Contacts
Mediacontact
Derrick Stembridge
Internationaal directeur Public Relations
d.stembridge@xsolla.com