01:47 uur 22-01-2025

TOM FORD onthult de nieuwe campagne voor het parfum Bois Pacifique met acteur John David Washington

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Acteur John David Washington treedt op voor het nieuwe parfum Bois Pacifique van TOM FORD Signature in een campagne die de vitaliteit en vrijheid van onverschrokken zelfexpressie belichaamt.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250109777491/nl/

TOM FORD Bois Pacifique Campaign starring John David Washington. Photo Credit: David Sims

TOM FORD Bois Pacifique Campaign starring John David Washington. Photo Credit: David Sims

Als acteur genomineerd voor een SAG-award en een Golden Globe-award, heeft Washington zijn eigen verhaal geschreven via discipline, volharding en een wens om zichzelf en zijn talent consistent uit te dagen. Washington gaf het pad van zijn carrière een andere wending om een lange maar miskende passie voor het acteren weer op te nemen. Vastberaden om zich een nieuwe identiteit aan te meten, leefde hij eerst zijn voetbaltalent uit in HBO’s hitserie “Ballers” in 2015. Daarna kreeg hij een hoofdrol in Spike Lee’s “BlacKkKlansman”, die hem tot grote ster bombardeerde: de film ging in première tijdens het filmfestival van Cannes Film Festival en leverde hem nominaties op voor de Golden Globe, SAG en NAACP Image Awards. Nu hij de aandacht had getrokken van de meest prominente regisseurs van de sector, werd hij rollen aangeboden in Christopher Nolan’s “Tenet”, Sam Levinson’s “Malcolm & Marie”, David O. Russell’s “Amsterdam” en Gareth Edwards’ “The Creator”. Momenteel is hij te zien in de filmversie van August Wilson’s “The Piano Lesson” voor Netflix, nadat hij eerst de rol van ‘Boy Willie’ speelde in de gevierde 2022 Broadway revival. Deze transformatieve rollen bevestigden Washington als een acteur die in een moderne Hollywood-conversatie het onderwerp van gesprek is.

De campagne is in beeld gebracht door David Sims als een cinematisch vignet van een schrijver onderweg. De beelden en video van de campagne, die op 21 januari 2025 wordt gelanceerd, laten Washington zien die zich onderdompelt in de grandeur van Big Sur in het noorden van Californië. Een bezienswaardigheid en de belofte van ongebreidelde, creatieve vrijheid die hem aantrekt naar een bestemming van ontzagwekkend licht en overstijging. Het streven naar innerlijke rust brengt Washington ertoe een epische tocht te ondernemen naar een plaats waar diepe schoonheid en zelfontdekking met elkaar versmelten, een plaats waar hij zichzelf vindt in de kracht van de oude sequoia’s.

Bois Pacifique, verkrijgbaar in januari, verkent een grenzenloze vrijheid, gevonden temidden de majestueuze elementen van de natuur. Facetten van sandelhout, cederhout en eik vormen het woud van Bois Pacifique. Extracten van kardemom, brilliant akigalawood™ en aromatische kurkuma roepen een stralende sensualiteit op die door de aardse wouden wordt uitgewasemd. Bois Pacifique is een houtachtige, kruidige creatie die een ‘presence’ heeft die oprecht op de inspiratie ervan aansluit.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Marina Christopher

marchris@tomfordbeauty.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr