Het internationale communicatieplatform Infobip werkt samen met NTT Com Online om in Japan omnichannel communicatie aan te bieden
VODNJAN, Kroatië–(BUSINESS WIRE)– Het internationale communicatieplatform Infobip sloot een partnerschap met NTT Com Online Marketing Solutions Corporation om de lancering van NTT’s omnichannel communicatieplatform, NTT CPaaS, in Japan te steunen. Dankzij dit partnerschap kunnen bedrijven voortaan beschikken over een innovatieve communicatieoplossing die betrouwbare technologie voor SMS- en Voice-aanlevering en CPaaS-technologie (Communication Platform as a Service) integreert, gelokaliseerd voor de Japanse markt.
Gezien de communicatiebehoeften evolueren, zoeken bedrijven en merken steeds meer naar innovatieve oplossingen om het engagement van klanten te bevorderen en aan de communicatievereisten te voldoen. Dit partnerschap combineeert de SMS- en Voice-kwaliteit van NTT Group, de grootste SMS-provider van Japan, met de marktleidende CPaaS-technologie van Infobip. Op die manier worden baanbrekende no-code omnichannel-oplossingen en de oplossing voor engagement van klanten, Moments, aangeboden, samen met de AI Hub van het generatieve AI-platform.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250128761354/nl/
Contacts
Marcelo Nahime
Marcelo.Nahime@infobip.com