Forrester opent nominaties voor zijn Customer Obsession Awards 2025
Awards erkennen bedrijven en leiders die hun organisatorische inspanningen afstemmen op de behoeften van klanten en naadloze ervaringen leveren via alle kanalen
CAMBRIDGE, Mass.–(BUSINESS WIRE)– Forrester (Nasdaq: FORR) heeft vandaag de oproep voor nominaties geopend voor zijn Customer-Obsessed Enterprise Awards 2025. Deze onderscheidingen staan open voor organisaties met hoofdkantoor in Azië-Pacific, Europa en Noord-Amerika met 1.000 of meer werknemers. Ze erkennen bedrijven die klanten prioriteit geven in hun leiderschap, strategie en activiteiten om succesvolle bedrijfsresultaten te behalen. Aanmeldingen voor de Customer-Obsessed Leadership Award van Forrester staan ook open voor senior B2C marketing, klantervaring (CX) en digitale bedrijfsleiders bij organisaties met hoofdkantoor in Noord-Amerika met 1.000 of meer werknemers.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250127547785/nl/
Contacts
Amanda Chordas
achordas@forrester.com
Hannah Segvich
hsegvich@forrester.com