16:00 uur 28-01-2025

Forrester opent nominaties voor zijn Customer Obsession Awards 2025

Awards erkennen bedrijven en leiders die hun organisatorische inspanningen afstemmen op de behoeften van klanten en naadloze ervaringen leveren via alle kanalen

CAMBRIDGE, Mass.–(BUSINESS WIRE)– Forrester (Nasdaq: FORR) heeft vandaag de oproep voor nominaties geopend voor zijn Customer-Obsessed Enterprise Awards 2025. Deze onderscheidingen staan open voor organisaties met hoofdkantoor in Azië-Pacific, Europa en Noord-Amerika met 1.000 of meer werknemers. Ze erkennen bedrijven die klanten prioriteit geven in hun leiderschap, strategie en activiteiten om succesvolle bedrijfsresultaten te behalen. Aanmeldingen voor de Customer-Obsessed Leadership Award van Forrester staan ook open voor senior B2C marketing, klantervaring (CX) en digitale bedrijfsleiders bij organisaties met hoofdkantoor in Noord-Amerika met 1.000 of meer werknemers.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Amanda Chordas

achordas@forrester.com

Hannah Segvich

hsegvich@forrester.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr