09:00 uur 13-02-2025

Toshiba op EuroCIS: Create Your Tomorrow in retail

Innovatieve oplossingen voor veilig, naadloos en gepersonaliseerd winkelen

Neuss (Duitsland)–(BUSINESS WIRE)– Toshiba Global Commerce Solutions presenteert op EuroCIS 2025 de nieuwste retailtechnologieën die retailers ondersteunen bij het optimaliseren van hun winkelprocessen, het verbeteren van de klantervaring en het versterken van de security. Met een innovatief portfolio van hardware, software en diensten biedt Toshiba schaalbare en toekomstbestendige oplossingen voor retailers van elke omvang. Bezoekers kunnen deze technologieën ervaren op stand B24 in hal 9. De beurs vindt plaats van 18 tot en met 20 februari in Düsseldorf, Duitsland.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250213793110/nl/

Het nieuwe TCx 820 all-in-one POS-systeem is geschikt voor alle soorten winkelomgevingen, omdat het verkrijgbaar is in verschillende formaten en schermgroottes. (Foto: Business Wire)

Het nieuwe TCx 820 all-in-one POS-systeem is geschikt voor alle soorten winkelomgevingen, omdat het verkrijgbaar is in verschillende formaten en schermgroottes. (Foto: Business Wire)

“In een wereld vol mogelijkheden heeft elke retailer de kracht om zijn eigen toekomst vorm te geven en uitzonderlijke klantervaringen en groei te realiseren, met de juiste partner aan hun zijde,” zegt Robin Lyon, Executive Director of Channels & Marketing bij Toshiba Global Commerce Solutions. “Om retailers in staat te stellen hun eigen toekomst te creëren, biedt Toshiba complete oplossingen met modulaire MxP®-hardware, intelligente software en geïntegreerde services. Door de kracht van AI, computervisie en andere baanbrekende technologieën te benutten, helpen wij retailers hun processen te optimaliseren. Onze geavanceerde selfservice-oplossingen en nieuwe POS-technologieën zijn ontwikkeld om te voldoen aan de unieke behoeften van retailers, ongeacht hun omvang of marktsegment.”

Innovaties op de stand van Toshiba

  • Loss prevention en klantervaring bij self-checkout: Het nieuwe modulaire eXpansion Platform (MxP®) introduceert self-checkout-oplossingen in een strak en flexibel ontwerp dat geschikt zijn voor alle retailsegmenten. AI, computer vision en IoT-sensoren detecteren en voorkomen derving, terwijl transacties sneller en efficiënter verlopen. De TCx® EDGEcam+-camera’s van Toshiba verbeteren de beveiliging aan het afrekenpunt door klantgedrag te monitoren zonder dat daarvoor servers in de winkel nodig zijn. Daarnaast zorgt de MxP® VisionKiosk voor een scanvrije self-checkout-ervaring, waarbij producten automatisch worden herkend met behulp van AI en computervisie.
  • Flexibele POS-systemen en veelzijdige Touch Displays: Toshiba introduceert het nieuwe TCx® 820 alles-in-één POS-systeem en TCx® Touch Displays, die in verschillende formaten beschikbaar zijn voor maximale flexibiliteit. Met configuratiemogelijkheden in vijf formaten – variërend van 10″ tot 24″, zowel in liggende als staande oriëntatie – passen deze systemen naadloos in elke winkelomgeving en toepassing.
  • Gepersonaliseerde winkelervaringen met Catch Retail. Catch Retail, een AI-gestuurde retailmediaplatform, stelt retailers en merken in staat om first-party data te benutten en gepersonaliseerde interacties in de winkel te creëren. Dit platform helpt retailers om nieuwe doelgroepen te bereiken, merkloyaliteit te versterken en de omzet in de fysieke winkelomgeving te verhogen.
  • AI-aangedreven koelingenbeheer: Axiom Cloud demonstreert hoe AI kan worden ingezet om het energieverbruik in koelingen te verlagen en onderhoudskosten te reduceren, wat bijdraagt aan efficiëntere en duurzamere winkeloperaties.
  • Toshiba Commerce Marketplace: De Toshiba Commerce Marketplace biedt retailers toegang tot een uitgebreid ecosysteem van technologiepartners en innovatieve oplossingen, waarmee zij concurrerend kunnen blijven in een steeds digitalere wereld. Dit platform helpt retailers om hun bedrijfsvoering te stroomlijnen en de klantbeleving te verbeteren. Huidige partners binnen de Commerce Marketplace zijn onder andere Adyen, Zebra, Datalogic, Ingenico, Ecrebo, Qualcomm, Honeywell en Aptos.

Toshiba spreekt op de Blue en Red Stages

Naast de innovaties op de beursvloer delen experts van Toshiba hun kennis en inzichten tijdens presentaties op de EuroCIS-podia:

18 februari om 11:40 – 12:00 op de Blue Stage (hal 10, G65)

The Business Benefits of Switching to a Secure Retail Cloud

Johnny Flynn, Retail Cloud Architect, Toshiba Global Commerce Solutions

19 februari om 14:00 – 14:20 op de Red Stage (hal 10 G01)

From Simple Break-Fix Maintenance to Sustainable Business Availability Management

Catherine Bataille, Director Professional Services, Toshiba Global Commerce Solutions

Dries de Beul, Technical Design & Solution Architect, Toshiba Global Commerce Solutions

Maak een afspraak met Toshiba op EuroCIS via deze link: Maak een afspraak met Toshiba

Over Toshiba Global Commerce Solutions:

Toshiba Global Commerce Solutions stelt retailers in staat om te groeien en zich aan te passen aan de veranderende behoeften van consumenten door middel van een dynamisch ecosysteem van slimme, flexibele oplossingen en diensten. Met de ondersteuning van een wereldwijd netwerk van toegewijde medewerkers en partners, biedt Toshiba retailers meer zichtbaarheid en controle over hun activiteiten, terwijl ze de flexibiliteit behouden om retailervaringen te bouwen, te schalen en te transformeren.

Bezoek commerce.toshiba.com en volg ons op:

LinkedInYouTubeFacebookInstagram: @toshibacommerce

X/Twitter: @ToshibaCommerce

Toshiba Global Commerce Solutions is een volledige dochteronderneming van Toshiba Tec Corporation, die wordt verhandeld op de Tokyo Stock Exchange.

Contacts

CONTACT MET DE MEDIA (in English):
Toshiba Global Commerce Solutions

Robin Lyon

robin.lyon@toshibagcs.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr