Thales werkt samen met de Department of Driver Services in de Amerikaanse staat Georgia om de ervaring van de inwoners te verbeteren
- Met een speciale kiosk wil de DDS de klantenervaring verbeteren door doorsneediensten toegankelijker te maken en wachttijden te verminderen in hun Customer Service Center (CSC).
- De inwoners van Georgia hebben momenteel toegang tot DDS-services (vernieuwen van een rijbewijs, adreswijzigingen, enz.) bij 30 kiosken in 23 locaties, en men verwacht om in de loop van 2025 nog meer kiosken te activeren.
- Aan de hand van een gebruiksvriendelijke touchscreen interface en automatische aanpassing van de hoogte, bieden deze kiosken een snelle en eenvoudige ervaring voor alle inwoners. Thales is de sectorleider in dit domein en heeft wereldwijd meer dan 1.700 aanmeldkiosken geïmplementeerd, waarbij een “security by design”-benadering wordt gehanteerd.
ATLANTA, Ga.–(BUSINESS WIRE)– Via een partnerschap met de Georgia Department of Driver Services (DDS), heeft Thales met succes inclusief ontworpen aanmeldkiosken voor de uitgifte van credentials geactiveerd bij locaties van de Georgia DDS Customer Service Centers.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250129829033/nl/

@Thales
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250129829033/nl/
Contacts
PERS
Mediarelaties Thales
Noord-Amerika
Jennifer Tumminio
jennifer.tumminio@thalesgroup.com