Forrester kondigt volledige agenda voor CX-top EMEA 2025 aan
CX-, B2C-marketing- en digitale leiders kunnen met dit evenement merk- en klantervaringen naadloos op elkaar afstemmen om retentie te stimuleren en langdurige loyaliteit te bevorderen
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Forrester heeft vandaag de volledige conferentieagenda bekendgemaakt voor zijn CX Summit EMEA-evenement, dat in Londen en digitaal plaatsvindt op 2-4 juni 2025. In de concurrerende markt van vandaag verwachten klanten consistente en gepersonaliseerde ervaringen bij elke interactie. Leiders die aan deze verwachten willen voldoen, zullen een aantal belangrijke initiatieven moeten nemen, waaronder het leveren van datagestuurde personalisatie, het implementeren van effectieve meetinstrumenten en het inzetten van technologie om zinvolle betrokkenheid te stimuleren gedurende de gehele levenscyclus van de klant.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250303485284/nl/
Contacts
Pers:
Hannah Segvich
hsegvich@forrester.com