Airship benoemt Maria Robinson tot Chief Marketing Officer
Ervaren SaaS-marketingmanager brengt expertise in snelle groei om de waarde voor ‘s werelds toonaangevende merken te versnellen via AI-gestuurde klantervaringen
SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Cross-channel klantervaringsbedrijf Airship heeft vandaag aangekondigd dat Maria Robinson zich bij het managementteam heeft aangesloten als Chief Marketing Officer. Robinson zal toezicht houden op de strategie en uitvoering van de wereldwijde marketing- en partnerschapsorganisatie van Airship en rechtstreeks rapporteren aan CEO Brett Caine.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250304700700/nl/

Maria Robinson joins Airship’s executive leadership team as Chief Marketing Officer. (Photo: Business Wire)
Robinson brengt meer dan twee decennia ervaring mee in het leiden van marketing- en groeistrategieën in B2C- en B2B-industrieën met diepgaande inzichten in de snel veranderende behoeften van marketeers. Voorheen was ze CMO bij Reltio, waar ze initiatieven leidde die de jaarlijkse terugkerende omzet (ARR) van het bedrijf verdubbelden.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250304700700/nl/
Contacts
Contactpersonen voor de media
Noord-Amerika:
Deidre Wright
Airship
+1 415-223-0832
deidre.wright@airship.com
Kali Myrick
Kali Myrick Communications
+1 503-580-4645
kali@kalimyrick.com
VK:
Tyto PR
Olivia Fordyce
+44 020 7155 9737
olivia.fordyce@tytopr.com