Innogy Business Services UK en Wipro winnaars van ISG Paragon Awards™ Europe
EAST BRUNSWICK, N.J., & BANGALORE, India–(BUSINESS WIRE)– Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend, wereldwijd bedrijf voor informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocesdiensten, en Innogy Business Services UK Limited, een dochterbedrijf van innogy SE, een gevestigd Europees energiebedrijf, zijn door Information Services Group (ISG), een toonaangevend, wereldwijd bureau voor technologisch onderzoek en advies, gekroond tot winnaars van de 2017 ISG Paragon Awards™ Europe.
In de categorie ‘Excellence’, waarin leiders in de industrie worden geëerd voor buitengewone prestaties van een dienstenaanbieder, werden Innogy Business Services UK en Wipro erkend voor hun buitengewone werk en samenwerkingsverband.
De ISG Paragon Awards™ Europe zijn in het leven geroepen door ISG Events, een nieuwe bedrijfseenheid die hoogwaardige, onmisbare industrieconferenties verzorgt, als waardering van de evolutie van de sourcingindustrie via de toepassing van nieuwe sourcingmethoden en digitale technologie, waaronder het gebruik van gerobotiseerde procesautomatisering.
De winnaars werden gekozen door een onafhankelijk panel met industrie-experts uit de gebieden zaken, media en filantropie.
ISG-partner Barry Matthews: “De ISG Paragon Awards™ erkennen en waarderen organisaties en personen die een aanzienlijke bijdrage hebben geleverd aan het optimaal gebruiken van nieuwe processen en technologieën in ondernemingen. We feliciteren Innogy Business Services UK en Wipro met hun baanbrekende visie en inspirerende aanpak bij de omarming van het Wipro HOLMES Artificial Intelligence Platform TM voor excellentie in dienstverlening, waarbij de waarde van sterke samenwerkingsverbanden tussen ondernemingen en hun dienstenaanbieders wordt getoond.”
Als strategisch partner van Innogy Business Services UK biedt Wipro al sinds 2013 datacenterdiensten, toepassingsondersteuning en toepassingsontwikkeling. Met Wipro HOLMES kreeg Innogy Business Services UK de mogelijkheid om de operationele efficiëntie en de gebruikerstevredenheid te verbeteren op het gebied van infrastructuurmanagement, toepassingen en belangrijke zakelijke processen en het digitale traject te versnellen. Dit werd bereikt door een combinatie van voorspellende systemen, cognitieve procesautomatisering, visuele computertoepassingen, virtualisatie van kennis en machine-intelligentie.
Birgit Lichtenstein, Managing Director, Innogy Business Services UK Limited, die de award in ontvangst nam: “We zijn altijd gericht op beter en sneller worden. In de ondersteuning van onze algehele bedrijfsprestaties zijn automatisering en kunstmatige intelligentie onlosmakelijk onderdeel geworden van de algemene end-to-end procesketen. De voortdurende uitbreiding en de snelle groei van automatisering en kunstmatige intelligentie heeft vast en zeker aanzienlijke efficiëntieverbeteringen mogelijk gemaakt en dat zal in de toekomst zo blijven. We zijn zeer trots dat we daarvoor zijn uitverkoren met de Paragon-award.”
Arun Krishnamurthi, Senior Vice President, Utilities vertical, Wipro Limited,: “Wipro is nu al meer dan vijf jaar een voorloper in automatisering en kunstmatige intelligentie. Onze aanzienlijke investeringen in cognitive computing-mogelijkheden voor de volgende generatie positioneren Wipro als favoriete partner voor onze klanten in de nutsbedrijvensector. Deze prestigieuze award van ISG is een lichtend voorbeeld van de buitengewone resultaten die Wipro HOLMES levert voor waardecreatie aan klanten in de nutsbedrijvensector.”
Over ISG
ISG (Information Services Group) (NASDAQ: III) is een toonaangevend, wereldwijd bureau voor technologisch onderzoek en advies. ISG is een vertrouwde zakenpartner voor meer dan 700 klanten, waaronder 75 uit de top-100 van ondernemingen in de wereld, en is toegewijd aan het bijdragen aan operationele excellentie en snellere groei van corporaties, organisaties in de publieke sector en diensten- en technologieaanbieders. Het bureau is gespecialiseerd in digitale transformatiediensten, waaronder automatisering, cloud- en gegevensanalyse, sourcingadvies, diensten voor bestuurs- en risicobeheer, diensten voor netwerkaanbieders, opzet van technologiestrategie en operaties, veranderingsmanagement, marktintelligentie en technologische research en analyse. ISG is opgericht in 2006, gevestigd in Stamford, Connecticut, en is werkgever van meer dan 1.300 professionals die in meer dan 20 landen opereren — een globaal team dat bekend staat om innovatief denken, marktinvloed, diepe kennis van de industrie en technologie en research- en analysecapaciteiten van wereldklasse op basis van de meest uitgebreide marktgegevens in de industrie. Bezoek voor meer informatie www.isg-one.com.
Over Innogy Business Services UK
Innogy Business Services UK Limited is een dochterbedrijf van innogy SE, een gevestigd Europees energiebedrijf, gevestigd in Essen, Duitsland. Met de drie bedrijfsgebieden Duurzame energie, Netwerk en Infrastructuur en Handel (Renewables, Grid & Infrastructure, Retail) is innogy goed voorbereid op de toekomst in een moderne, gedecentraliseerde en digitale energiewereld zonder kolen. innogy wil bestaande en toekomstige klanten innovatieve en duurzame producten en diensten aanbieden waarmee energie efficiënter wordt en de levenskwaliteit verbetert. innogy levert op dit moment aan ongeveer 16 miljoen stroomklanten en zeven miljoen gasklanten in elf Europese landen betrouwbare energie voor een eerlijke prijs. Bezoek voor meer informatie https://iam.innogy.com/en/ueber-innogy
Over Wipro
Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) is een toonaangevend, wereldwijd bedrijf voor informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocesdiensten. We versterken de kracht van cognitive computing, hyperautomatisering, robottechnologie, cloud, analyse en groeitechnologieën om onze klanten te ondersteunen bij de aanpassing aan de digitale wereld en hen succesvol te laten zijn. Als bedrijf dat wereldwijd gewaardeerd wordt voor het uitgebreide dienstenportfolio, de sterke toewijding aan duurzaamheid en de maatschappelijke verantwoordelijkheid bedienen we met 160.000 gemotiveerde medewerkers klanten op zes continenten. Samen vinden we ideeën en verbinden we de punten waarmee we bouwen aan een betere en opvallende toekomst.
Toekomstgerichte en waarschuwingsverklaringen van Wipro
Bepaalde verklaringen in dit bericht die betrekking hebben op onze toekomstige groeiverwachtingen zijn toekomstgerichte verklaringen die een aantal risico’s en onzekerheden met zich meebrengen waardoor feitelijke resultaten aanzienlijk kunnen verschillen van resultaten die vermeld staan in dergelijke toekomstgerichte verklaringen. De risico’s en onzekerheden die verband houden met deze verklaringen omvatten onder meer risico’s en onzekerheden betreffende schommelingen in onze inkomsten, opbrengsten en winst, ons vermogen om groei te genereren en te beheersen, de hevige concurrentie op het gebied van IT-dienstverlening, ons vermogen om ons kostenvoordeel te behouden, de loonstijgingen in India, ons vermogen om zeer vaardige professionals aan te trekken en te behouden, tijd- en kostenoverschrijdingen op contracten met vaste prijzen en vaste tijdsbestekken, concentratie van klanten, restricties wat betreft immigratie, ons vermogen om internationale activiteiten te beheren, een afgenomen vraag naar technologie op onze belangrijkste aandachtsgebieden, storingen in telecommunicatienetwerken, ons vermogen om met succes potentiële acquisities te voltooien en te integreren, de aansprakelijkheid voor schade op onze servicecontracten, het succes van de bedrijven waarin wij strategisch investeren, het wegvallen van fiscale overheidsstimulansen, politieke instabiliteit, oorlog, wettelijke beperkingen op het bijeenbrengen van kapitaal of aankopen van bedrijven buiten India, het ongeautoriseerd gebruik van onze intellectuele eigendom en de algemene economische condities die ons bedrijf en onze branche treffen. Aanvullende risico’s die onze toekomstige resultaten kunnen beïnvloeden staan uitgebreider beschreven in onze deponeringen bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission. Deze deponeringen worden genoemd op www.sec.gov. Mogelijk zullen wij van tijd tot tijd aanvullende schriftelijke of mondelinge toekomstgerichte verklaringen opstellen, waaronder verklaringen die zijn opgenomen in de deponeringen van het bedrijf bij de Securities and Exchange Commission en onze verslagen aan aandeelhouders. Wij verplichten ons niet tot het updaten van toekomstgerichte verklaringen die van tijd tot tijd door of namens ons worden gedaan.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170810005793/nl/
Contacts
Wipro Limited
Purnima Burman
purnima.burman@wipro.com