09:38 uur 12-02-2018

Haier stuurt Lentefestivalgroeten naar al haar klanten over de hele wereld, en moedigt mensen met verschillende culturele achtergronden aan het festival te vieren met een familiereünie

QINGDAO, China–(BUSINESS WIRE)– Het Lentefestival, ook wel bekend als Chinees Nieuwjaar, staat weer voor de deur. In heel China en in alle Chinese gemeenschappen daarbuiten, viert een feestelijke sfeer hoogtij. Het festival wordt gezamenlijk gevierd in verschillende landen met verschillende culturele achtergronden.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: http://www.businesswire.com/news/home/20180211005134/nl/

Haier's Chinese New Year Greetings to the World (Photo: Business Wire)

Haier’s Chinese New Year Greetings to the World (Photo: Business Wire)

Ondanks de culturele verschillen en de verschillende manieren waarop het nieuwe jaar verspreid over de wereld wordt gevierd, delen mensen waar ook ter wereld dezelfde band met hun familie. Als toonaangevend merk op het gebied van huishoudelijke apparaten en actief lid van het Chinese National Brands Project, heeft Haier onlangs een reeks nieuwjaarsvideo’s uitgebracht waarin de “familiecultuur” in het voetlicht wordt gezet. In deze video’s zijn een liefdevolle Amerikaanse familie, een romantische Franse familie, een hardwerkende Nieuw-Zeelandse familie en een in het buitenland wonende Chinese familie te zien. Deze families vertegenwoordigen verschillende continenten en seizoenen, en bieden een uniek wereldwijd perspectief op de festivalperiode.

De verschillen in de tradities van verschillende landen resulteren in een verscheidenheid van familieculturen. Maar zowel voor het Chinese volk als alle andere volkeren wereldwijd is de familie de gevoelsmatige thuishaven, en een “reünie” is de beste manier om de familiebanden te bevestigen. Haier heeft een plaatsje veroverd in het dagelijks leven van elk gezin met haar intelligente technologieën, voldaan aan hun uiteenlopende behoeften, en hen vergezeld tijdens hun meest gedenkwaardige nieuwjaarsmomenten.

In de afgelopen 33 jaar heeft Haier de behoeften van verschillende families in verschillende landen verkend en haar eigen, unieke familiecultuur gecreëerd. Onder zes merknamen, te weten Haier, Casarte, Leader, GE Appliance, Fisher & Paykel en AQUA, levert Haier een breed assortiment aan producten voor uiteenlopende smart home-scenario’s

Door te voldoen aan de uiteenlopende vereisten van klanten uit verschillende culturen en klassen, is Haier families van over de hele wereld van dienst geweest en een bijdrage geleverd aan de wereldwijde familiecultuur. Dankzij de mondiale visie en het vermogen de uiteenlopende behoeften van klanten van over de hele wereld te verkennen om hun leven te kunnen verrijken, heeft Haier zich ontwikkeld tot een wereldwijd toonaangevende entiteit op het gebied van huishoudelijke apparaten en een model voor internationale Chinese merken.

Bekijk de video hier: https://youtu.be/n2TjWYsQHAA!

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Haier
Chen Xi, 0086-4006-999-999
chenxi@haier.com
http://www.haier.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr