Papa John’s International zet uitbreiding in Europa voort en kondigt plannen aan voor vestiging in Madrid, Spanje
LOUISVILLE, Kentucky (VS)–(BUSINESS WIRE)– Papa John’s International heeft vandaag aangekondigd dat het een ontwikkelingscontract voor meer dan 100 restaurants in Madrid en omgeving heeft afgesloten. PJ Espana Pizzerias S.L.., de franchisenemer voor deze overeenkomst, is een volledige dochteronderneming van Drake Enterprises AG, dezelfde eigenaar als die van de Papa John’s franchisehouder in Chili, en verwacht het eerste restaurant in het tweede kwartaal van 2016 te kunnen openen.
“We zijn erg enthousiast om Papa John’s belofte van ‘Better Ingredients. Better Pizza’ voor klanten in Spanje waar te gaan maken,” zei Jose Maria Fernandez, die de operatie zal leiden voor PJ Espana Pizzerias S.L. Papa John’s is trots op zijn kwaliteit en consistentie, met vers, handgemaakt deeg, vers verpakte tomatensaus en echte mozzarellakaas voor een uitstekende pizza.
“Het merk Papa John blijft groeien en we zijn blij onze groei met onze succesvolle franchise uit te breiden van Chili naar Spanje,” zei Tim O’Hern, Senior Vice President en Chief Development Officer van Papa John’s International, Inc. “We zien niet alleen uit naar het serveren van onze kwaliteitsingrediënten aan de Spanjaarden, maar ook naar het creëren van meer kwaliteitsbanen in heel Spanje. Er ligt een enorme kans om een betekenisvolle invloed te hebben op de Spaanse arbeidsmarkt.”
Met de Spaanse franchise vervolgt Papa John zijn strategie van bedrijfsontwikkeling in Europa. Papa John’s International heeft meer dan 300 restaurants in het V.K. en heeft onlangs aangekondigd om te openen in het noordoosten van Frankrijk. Papa John’s International kijkt momenteel naar potentiële franchisehouders in andere gebieden van Frankrijk, evenals in Polen, Tsjechië en België.
Over Papa John’s
Gevestigd in Louisville, Kentucky, Papa John’s International, Inc. (NASDAQ: PZZA), met het hoofdkantoor in Louisville, Kentucky, is het op twee na grootste pizzabezorgingsbedrijf ter wereld. In 14 van de laatste 16 jaar, hebben klanten Papa John’s als nr. 1 gewaardeerd in klanttevredenheid onder alle nationale pizzaketens in de American Customer Satisfaction Index (ACSI). Papa John’s is de Official Pizza Sponsor van de National Football League en Super Bowl 50. Voor meer informatie over het bedrijf of om online een pizza te bestellen, kunt u terecht op de website van Papa John’s via www.papajohns.com. Bezoek ons ook op Facebook onder www.facebook.com/PapaJohns, Twitter onder http://twitter.com/PapaJohns, YouTube onderwww.youtube.com/user/papajohns, Instagram onder instagram.com/papajohns, Pinterest onder www.pinterest.com/papajohnspizza, en Vine onder vine.co/papajohns. Wilt u graag deel uitmaken van iets Beters? Ontdek meer over franchise van Papa John’s onder www.papajohns.com/franchise.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160119005900/nl/
Contacts
Papa John’s International
Mike Measells, 502-261-4519
Vice President, International Business Development
Mike_Measells@papajohns.com