Evolve IP integreert Microsoft Teams met Cisco Broadsoft; lost daarmee de beperkingen van Microsoft Teams-Phone System op en waarborgt de beschikbaarheid en hoogwaardige spraakkwaliteit
Levert native platformintegratie voor Microsoft Teams Direct Routing met Cisco-spraakcommunicatie en de contactcenterservices van Evolve IP
ROTTERDAM–(BUSINESS WIRE)– Evolve IP®, ’s werelds toonaangevende leverancier van Purpose-Built® cloudoplossingen, heeft vandaag de lancering van Evolve Teams met Enterprise Voice aangekondigd, een integratie op platformniveau voor Microsoft Teams Direct Routing met Cisco-spraakcommunicatie. Met deze oplossing kunnen bedrijven de samenwerkingsmogelijkheden van Office 365 en Microsoft Teams optimaal benutten en tegelijkertijd de communicatiefuncties, beschikbaarheid en spraakkwaliteit leveren die grotere en middelgrote organisaties nodig hebben.
HOE WERKT HET?
Microsoft stelt bedrijven in staat om een Teams en een communicatiesysteem te integreren via Direct Routing. Evolve Teams benut deze mogelijkheid door Teams te integreren met het Cisco Broadsoft-platform. De oplossing voor Direct Routing van Evolve IP biedt alle functies die bedrijven nodig hebben voor een optimaal gebruik van Microsoft Teams, maar voorziet ook in de behoeften van gebruikers en contactcenters die zonder Teams werken. Hiermee worden medewerkers productiever, mobieler en beter beveiligd.
WAT ZIJN DE VOORDELEN VOOR BEDRIJVEN?
- Flexibele, Purpose-Built™ implementaties – Evolve IP configureert Evolve Teams op maat, inclusief het ontwerp, de implementatie en biedt ondersteuning van hybride implementaties waarin Teams en niet-Teams medewerkers samenwerken. De implementatie wordt verzorgd door een projectmanagementteam met expertise van zowel Microsoft- als Cisco-spraaktechnologie.
- Bedrijfsvoering zoals u gewend bent – Alle functies die organisaties nodig hebben zijn beschikbaar, zoals keuzemenu’s met meerdere niveaus, geavanceerde hunt-groepen, gespreksopname (voor gebruikers met of zonder Teams), telefonist(e) bedienpost en meer.
- Op standaarden gebaseerd– De samenwerkingsoplossing, gebouwd op Microsoft en Cisco, biedt directie en IT-medewerkers de zekerheid van toekomstbestendigheid.
- Kraakheldere spraakservices – Het geavanceerde netwerk van toonaangevende providers en de meer dan 100 PSTN-routes van Evolve IP staan garant voor ongeëvenaarde spraakkwaliteit en betrouwbaarheid.
- Beschikbaarheid en bedrijfscontinuïteit – Door de combinatie met het Cisco platform worden spraakoproepen altijd afgeleverd, zelfs als de Teams-oplossing van een bedrijf of het netwerk uitvalt.
- Een contactcenter van wereldklasse – Evolve Teams kan worden gecombineerd met de door analisten geprezen contactcenterservice van Evolve IP voor het leveren van een complete, onderscheidende klantervaring, inclusief IVR, virtuele wachtrij, enquêtes, CRM-integraties, wallboards en meer.
- Veilige toegang voor lokale en externe medewerkers – Evolve Teams wordt geleverd met Single-Sign-On (SSO) en Multi-factor authentication (MFA) via de Clearlogin-portal van Evolve IP.
- Altijd up-to-date met de nieuwste functies – Dankzij Evolve IP’s eigen IP kunnen we continu unieke applicaties en functies toevoegen die u bij geen enkele andere provider vindt.
- We staan voor u klaar wanneer u ons nodig hebt – Evolve IP biedt 24x7x365 ondersteuning vanuit Nederland.
“De manier waarop we communiceren in ons persoonlijke leven, heeft de afgelopen jaren de mogelijkheden van de zakelijke communicatie tools voorbijgestreefd. Medewerkers willen samenwerken als team en één-op-één unified communications oplossingen zijn gewoon niet meer voldoende”, zegt Scott Kinka, Chief Technology en Product Officer bij Evolve IP. “Daarom zijn onze gesprekken met middelgrote bedrijven en organisaties tegenwoordig vooral gericht op de integratie van samenwerkingsmogelijkheden en bedrijfstelefoonsystemen.”
“Microsoft en Cisco staan klaar om het overgrote deel van de collaboration business op zich te nemen, en aangezien Evolve IP al meer dan tien jaar samenwerkt met beide bedrijven, hebben we diepgaande kennis van hun oplossingen”, aldus Kinka. “Dankzij deze relaties en expertise zijn wij uniek gepositioneerd om bedrijven te helpen optimaal voordeel te behalen met deze hoogwaardige native geïntegreerde samenwerkingsoplossing.”
WAAROM KLANTEN EVOLVE IP KIEZEN
Bij Evolve IP maken we werken makkelijker. De tools die je dagelijks gebruikt, zoals een telefoon en de applicaties op je computer, leveren wij vanuit één handig portal, dat toegankelijk is vanaf ieder willekeurig apparaat. Steeds meer organisaties zien het belang van flexibele werkomgeving, waarin medewerkers productiever zijn en makkelijk kunnen samenwerken, ongeacht het tijdstip of hun locatie. Met Evolve IP kunnen medewerkers bijdragen aan het succes van de organisatie, op een manier die aansluit bij hun levensstijl. Daarnaast wordt de IT omgeving veiliger, betrouwbaarder en veel eenvoudiger te beheren.
In onze ‘Purpose-Built’ oplossingen vormen samenwerken; communicatie; access management; contact center en; SaaS applicaties van derden, één geheel. Daarvoor maken wij gebruik van de beste technologie van onder andere Microsoft en Cisco, gecombineerd met ons eigen intellectueel eigendom.
Aangezien ons businessmodel draait om het uitbreiden van de dienstverlening aan klanten binnen onze Evolve IP OneCloud™, investeren wij in langdurige klantrelaties. Dit triggert ons om continue bij te dragen aan het realiseren van de doelstellingen van onze klanten. Zowel uit ons eigen onderzoek als uit ranglijsten van analisten blijkt dat dit gewaardeerd wordt met een consistent hoge score op tevredenheid. Resultaat is ook dat onze oplossingen wereldwijd gebruikt worden door meer dan 500.000 gebruikers, waaronder een aantal van de meest gerenomeerde (inter)nationale merken.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200217005372/nl/
Contacts
Leon Schuurmans
General Manager EU
Evolve IP
088-4283183