Calvin Klein zendt onderdelen van totstandkoming van wereldwijde advertentiecampagne Najaar 2016 uit op Periscope
NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Calvin Klein, Inc., een volle dochteronderneming van PVH Corp. [NYSE:PVH], heeft vandaag bekendgemaakt dat het bedrijf tijdens de productie van de wereldwijde multimedia-advertentiecampagne voor najaar 2016 onderdelen van de totstandkoming van de campagne gaat uitzenden op Periscope.
Vanaf vandaag kunnen kijkers de productie van de advertentiecampagne van Calvin Klein voor najaar 2016 in real-time volgen op het Periscope-kanaal van Calvin Klein. In de uitzendingen zullen een aantal talenten uit de advertentiecampagne voor najaar 2016 te zien zijn, en kijkers wordt tijdens de opnamen een blik achter de schermen gegund.
“Het vervult ons met trots consumenten een unieke inkijk te geven in het productieproces van onze wereldwijde campagne voor najaar 2016,” aldus Melisa Goldie, Chief Marketing Officer van Calvin Klein, Inc. “ Calvin Klein is een merk waarbij alles draait om het vertellen van een verhaal. De benadering tot betrokkenheid van consumenten in de modesector is aan het veranderen, en wij geloven dat toegang in real-time tot een grootse advertentiecampagne van Calvin Klein een boeiende en innovatieve manier is om ons verhaal te vertellen aan consumenten van over de hele wereld. Het vervullen van een voortrekkersrol op het gebied van digitale en marketinginnovatie in de modesector is een belangrijke prioriteit voor Calvin Klein en we denken dat Periscope daarvoor het perfecte platform is.”
Chris Riedy, Director van Retail Sales bij Twitter zegt: “Het is ongelofelijk interessant om te zien hoe een monumentaal merk als Calvin Klein de creatieve grenzen steeds weer blijft verleggen. Door gebruik te maken van Periscope om fans toegang te bieden tot exclusief materiaal uit de opnamen voor de advertentiecampagne voor najaar 2016 slaagt Calvin Klein erin het publiek op een boeiende, krachtige wijze rechtstreeks aan te spreken.”
De livestream is beschikbaar op 18-20 maart via periscope.tv/calvinklein en twitter.com/calvinklein. Tijdens de opnamen wordt ook speciaal materiaal gepubliceerd op het Snapchat- en Instagram-platform van Calvin Klein.
Calvin Klein, Inc. is een van ‘s werelds toonaangevende design- en marketingstudio’s. Calvin Klein ontwerpt en verkoopt exclusieve dames- en herenmode en een scala van andere producten die worden gefabriceerd en verkocht door middel van een uitgebreid wereldwijd netwerk van licentieovereenkomsten en andere afspraken. Onder de verschillende merknamen van Calvin Klein worden onder andere de volgende productlijnen verkocht: jurken en kostuums voor dames, overhemden, stropdassen en maatkleding voor heren, sportkleding voor heren en dames, betaalbare mode, bijzondere collecties, golfkleding, jeans, ondergoed, parfumerieproducten, oogmode, prestatiekleding voor dames, manufacturen, sokken, schoeisel, badmode, sieraden, horloges, bovenkleding, handtassen, kleine lederwaren en interieurartikelen (inclusief meubilair). Voor meer informatie kunt u terecht op www.calvinklein.com.
In de meer dan 130 jaar van haar bestaan heeft PVH uitgeblonken op het gebied van het laten groeien van merken en ondernemingen met een rijke Amerikaanse traditie en is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste kledingondernemingen ter wereld. We werken met 30.000 associates die actief zijn in meer dan 40 landen. De omzet in 2014 bedroeg meer dan $8 miljard. We zijn eigenaar van de monumentale merken Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s en Olga en brengen een grote verscheidenheid van producten op de markt onder deze merknamen en andere nationaal en internationaal bekende merknamen die ons eigendom zijn of door ons zijn gelicentieerd.
*Voor het merk Speedo is een eeuwigdurende licentie verkregen van Speedo International, Ltd voor Noord-Amerika en het Caraïbisch gebied.
REDACTIE: Calvin Klein, Alaud Productions
SOCIALE MEDIA: periscope.tv/calvinklein; facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein; youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein; snapchat.com/calvinklein; show yours. #mycalvins; brand handle: @calvinklein
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160318005142/nl/
Contacts
Calvin Klein, Inc.
Alexandra Wagner, 212-292-9794
VP van Corporate Communications
alexandrawagner@ck.com
of
Amand a Peña, 212-292-9223
Director van Corporate Communications
amandapena@ck.com